maanantai 26. syyskuuta 2011

The Dress

Minulla on puku! Vihdoinkin! ♥

Niinkuin jotkut arvasivat, sydämeni vei täysin tuo Bellan Galejade. En ole oikein muuta osannut tehdä koko viikonloppuna, kuin haaveilla puvusta ja pelätä, että joku sen sieltä ehtii ostaa, enkä saa näytettyä kaasoille pukua livenä. Siellä se onneksi odotti :) Alexis Mariagen Realite sen sijaan oli ehtinyt kadota rekistä, joten kokeilin Galejaden lisäksi sitten vain Special Dayn Salia. Kaasot tykkäsivät molemmat Salista ja istuihan se päälleni kuin hanska, toisin kuin Bella, joka on tällä hetkellä astetta liian pieni. Mutta tunneasioita ei oikein voi selittää. En tiedä olisinko mitenkään voinut enää mitään muuta pukua omakseni ottaa, niin tiukasti tuo oli ajatuksiini pureutunut.

Ja nyt se rakkaus roikkuu tuolla vierashuoneessa. On samanlainen tyhmän onnellinen olo kuin sormuskauppojen jälkeen. oih.


8 kommenttia:

  1. Jes, tuo olikin mun suosikki! Todella kaunis puku, onnea <3

    VastaaPoista
  2. Ihan mahtavaa! Ihana puku :)

    www.blackblingwhite.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Mä tiesin! Onnea kauniista puvusta! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana puku!!! Minä vielä odottelen sovituksia...

    VastaaPoista
  5. Onnea puvun löytymisestä! Omaa, maksettua ikiomaani menen sovittamaan perjantaina ja teemme tarvittavat korjaukset siihen. Tai eihän niitä samalla tehdä, vaan mittaillaan jne. Ihanaa!

    VastaaPoista
  6. Kiitos kaikki! :)
    Olen kovin onnellinen. Eilinen meni huokaillessa puvun äärellä, mutta tänä aamuna pistin sen kiltisti pussiin pahimmilta lääppimisiltä.

    VastaaPoista