keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

Somistusajatuksia

Löysin huhtikuun alussa eBayn. Halleluja! Aikamoinen maailma, jota olen selannut ihastellen ja ihmetellen. Hirmuisen halpaa - tai jos ei aina halpaa, niin ainakin ihanan edullista!

Photobucket
Somistusajatuksia. Kuvat: eBay ja Ikea

Ensimmäiset ostokset ovat jo kotiutuneet, loppuja odottelen kieli pitkällä. Lähinnä olen ostanut asioita somistukseen. Ebaysta on löytynyt mustat satiiniset kaitaliinat, erivärisiä timantteja ja ruusun terälehtiä.  Lisäksi olen näpytellyt itselleni erivärisiä ja -levyisiä satiininauhoja, joita olen ajatellut käyttää kutsuihin. Loput somistukset tulevat Ikeasta, johon olen tehnyt itselleni jo ison ostoslistan. En malttaisi odottaa, että timantit kotiutuvat. Sitten pääsisin jo vähän kokeilemaan miltä pöytien somistus voisi näyttää. Vähän epäilyttää, josko ovat timangini jääneet tulliin...

1 kommentti:

  1. Oi kuinka kiva huomata, että meillä on aika samanlainen maku! Kaapissa odottelee täälläkin kaitaliinat ja timantit, paljon kynttilöitä ja tuikkuja.

    Meille tulee lisäksi paljon valoja sekä pöytiin että juhlatilaan muutenkin. Itse olen ostanut jonkin verran naimisiin.infon hääkirpparilta ja sitten ihan liikkeistä alennuksista.

    Kiva seurata talvihääblogia :)

    VastaaPoista