perjantai 5. elokuuta 2011

The Sormus

Matkustimme sulhon kanssa eilen kesälomamatkalle Lahteen, ainoana päämääränä käydä Löwenmarkilla ihailemassa livenä netistä puoli vuotta ihailemiani sormuksia. Olin iskenyt silmäni malliston Elinaan ja Sophieen.
Elina oli jotenkin isompi ja kolhompi kuin kuvissa. Sophie olisi käynyt hienosti yhteen kihlani kanssa mattapintaisena. Ja todennäköisesti olisin siihen päätynytkin, jos en olisi muuten vaan huvikseni kokeillut muitakin - kihlan kanssa yhteensopimattomia kaunottaria. Ja niitähän on Löwenmarkin mallisto pullollaan!

Sain sormeeni Annin ja sen mukana kasvoille hymyn ja silmänkulmaan kyyneleen.

Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Sormus on niin kaunis. Etenkin rakastan sormuksessa sitä, että se on näyttää sormessa todella sirolta, mutta silti se on todella näyttävä. Se on sormus isolla s:llä, siinä on blingiä. Ja se saa käteni näyttämään kauniilta :] Ja se kotiutuu parin viikon päästä.
Anni ei ole ollenkaan sellainen, mitä ajattelin sormuksestani, koska se ei sovi millään tavalla yhteen kihlani kanssa. Jostain syystä se ei häiritse minua ollenkaan. Sormus on niin kaunis, että se pärjää yksinkin sormessa ja kihla saa muuttaa oikeaan nimettömään.

Ja nyt minulla on sitten se tunne, jota olen ihmetellyt kanssamorsiamilla. Se tunne, kun  e i  m a l t a  o d o t t a a !  Olen aiemmin mielessäni hymähdellyt morsiamille, jotka hehkuttavat sormustaan ja sitä, etteivät malta olla hiplaamatta tai tuijottamatta ihanuuttaan, puhumattakaan siitä, miten vaikeaa on odottaa, että saa sormuksen sormeensa. Ja nyt olen ihan yhtä "onneton" tapaus.



Ylisanani loppuivat. Rakastan.

Kuva: Löwenmark

Kuva: sulho kännykällä :) Taustalla kihla, joka joutuu muuttamaan toiseen käteen.

7 kommenttia:

  1. Aah, kaunein sormus mitä onkaan ;) Ja minä saan sen sormeeni ikuisiksi ajoiksi jo viikon päästä!<3 Minkä värisen kiven otit? Minullakin Anni (muokattu versio) taitaa jäädä vain yksinään sormeen :) Tuleeko sinulle ihan perus versio tuosta?
    (Olen siis lingonberry naikkareista, jos siellä käyt kirjoittelemassa :))

    VastaaPoista
  2. Iiiih, Anni!!! Minun unelmasormukseni, aivan ihana! Näyttää kauniilta kädessäsi, loistovalinta :).

    Saanko olla röyhkeä ja kysyä paljonko ihanuus maksaa? Olen yrittänyt etsiä hintaa netistä mutten ole löytänyt. Mietin vaan, että lähteäkö Lahteen...

    Ja sitten vielä, eikös tuo keskikivi olekin safiiri?

    VastaaPoista
  3. Mocca: mietinkin, että kuka naikkareissa laittoikaan kuvia omasta Annistaan ja kävin juuri sormusketjusta kurkkimassa, että sinä :)
    Minulle tulee itseasiassa juuri tuo sormus, safiiri on siis ihan kirkas. Sormus sattui olemaan melkein sopiva minulle, ihan himppu sitä pienennetään. Tykkäsin juuri tuon sormuksen safiirin muodosta. Varastossa olevat safiirit olivat joko neliskanttisempia tai pitkulaisempia. Mutta voi sinua onnellista, kun saat oman kaunottaresi jo ihan kohta sormeesi... <3

    laura: Safiirihan se siinä keskellä. Myyjä sanoi, että saa sen timantillakin, mutta hinta nousee aika paljon... :D Tuon perusversion (safiiri ja 10 kpl 0.01 ct briljanttia) hinta on n. 1500 e.

    VastaaPoista
  4. Niinpä, ihanaa kun saan sen pian! Mutta olenkin tässä odotellut jo ihan liian kauan ;D Minullakin on siis se väritön, koska vierastan värillisiä kiviä. Aika kiva sattuma, että se oli melkein sopiva sinulle! Ja juuri tuo safiirin muoto onkin tärkeä ja näyttää aika samanlaiselta kuin omani :) Ja minulla oli siis se 6 sivukiveä, joten sormus oli hiukan halvempi.

    Timantilla se olisi ilmeisesti n. 5000e... :D tai jotain sinnepäin. Onhan se safiiri kuitenkin aika iso. Mutta siro :)

    Mutta onnea vielä ihanan sormuksen löytämisestä <3

    VastaaPoista
  5. Aivan upea vihkisormus sulle on kyllä tulossa! <3 Oi että, tuota kyllä kelpaa pitääkin ihan yksinään vasemmassa nimettömässä, sen verran "sormus isolla S:llä" niinkuin hyvin sanoit. :)

    VastaaPoista
  6. todella kaunis sormus.

    VastaaPoista