torstai 24. helmikuuta 2011

Kenkäongelma

Olen yrittänyt löytää netistä kauniita hääkenkiä, mutta työ on huikean haastava. Netti on kyllä täynnä toinen toistaan upeampia hääkenkiä, joita katsellen olen viettänyt tunnin jos toisenkin pää kallellaan huokaillen.
Mutta ei, minun pitää etsiä joko täysin korottomat tai hyvin pienillä koroilla olevat kengät ja mielellään tummanpunaiset :] Siinä sitä haastetta on jo kerrakseen.

Haluan matalat kengät parista syystä. Ensinnäkin: olemme sulhon kanssa saman pituisia, enkä haluaisi korostaa sitä asiaa yhtään enempää. Miehelle on tarkoitus löytää niin korkeat korot kuin se vain on mahdollista miehekkäissä rajoissa :D Toiseksi: olen liian mukavuudenhaluinen, enkä halua hääpäivänäni kärsiä jalkakivuista. Kävelen nykyään niin harvoin korkkareilla, että jalat on liian tottuneet mataliin kenkiin. Korkkarit voisi olla shokki jalkaparoille. Ihania hääkenkäkuvia selaillessa on kyllä vaikea pysytellä päätöksessä, mutta toistaiseksi se on pitänyt.

Tässä muutamat mahdolliset kengät, jotka löysin, eikä nämäkään mitään wau-ilmiötä ole suuremmin herättäneet. Nyyh!

Milanoo.com

En tiedä mistä :(

Milanoo.com

Nämä olisivat kyllä aika ihanat jos olisivat punaiset ♥ Värjäys tietysti olisi mahdollista. En vaan enää yhtään muista, mistä nämä kaunokaiset olen bongannut (!!!) ja onko niitä edes mahdollista värjätä ja paljonko ne maksaa ja saako niitä mistään...

Kauniita matalia hääkenkiä tai monipuolisia kenkänettikauppoja saa suositella! Kaikki apu on tarpeen.

3 kommenttia:

  1. Nuo kolmannet on miun suosikit, tosi kauniit <3

    VastaaPoista
  2. Ihania kenkiä ja varmasti hyviä jalassa. Toiseksi viimeiset minun suosikkini :)

    VastaaPoista
  3. Tässä on vähän isompi korko, mutta nää olis varmaan ihanat sunkin väriteemaan: http://www.tchristianlouboutin.com/christian-louboutin-shoes-new-black-p-380.html

    VastaaPoista