sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Morsmaikku kauniiksi

Hiukset
En ikinä laita hiuksiani itse mitenkään, koska en osaa, joten en oikein tiedä millainen kampaus minulle sopii. Minulla on pitkät tummat hiukset, jotka haluaisin pitää pääosin auki. Kiharaa ja osaksi kiinni, ehkä lettiä sekaan. Tässä netistä bongattuja kuvia, jotka miellyttävät silmää:
Etuhiukset letille?



Kampaukseen tietysti vaikuttaa aika paljon se, haluanko hunnun, hiuskoristeita tai kukkia päähäni. En oikein osaa sanoa hunnusta mitään, ehkä kirkkoon, muttei muualle?


Meikki
Meikistä minulla on jopa jo varmoja mielipiteitä :) Meikki saa keskittyä tummiin, vahvoihin silmiin, huulien jäädessä todella luonnollisiksi. Ehkä huulikiiltoa, ei muuta. Olen perinyt aika pitkät ripset, mutta irtotupsuja voisi silti juhlan kunniaksi lisätä.
Ihania esimerkkikuvia:





Hampaat
Minulla on luonnostaan melko keltainen hammasluu, joten olen ajatellut ennen häitä tehdä jonkinnäköistä remonttia myös suussa. Budjetti ei kestä mitään monen sadan euron hammaslääkärivalkaisua, joten pitänee turvautua tee-se-itse-valkaisuun. Vähän kauhistuttaa, että tekeekö sitä rumille hammasraukoilleen vihonviimeisen tempun, kun alkaa itse sohlailemaan. Luin kuitenkin Naimisiin.infon-foorumilta loistavia kokemuksia Crest Whitestrips-valkaisuliuskoista, joita ajattelin kokeilla. Jos nyt keväämmällä uskaltaisi tehdä ensikokeilun ja jos kokeilu olisi tuloksekas, tekisi uuden valkaisun sitten vuoden alussa ennen häitä. Mitään Hollywood-tyylisiä pimeässä hohtavia hampaita en halua, vaan normaalit, kauniit ja luonnollisen valkoiset hampaat.


Kynnet
Kynnet olen ajatellut laittaa itse, joko tarroilla tai lakoilla leikkimällä. Onhan tässä vuosi aikaa kokeilla ja opetella. Omat kynnet ovat ainakin tähän asti kasvaneet kauniisti ja pysyneet kuosissa katkeamattakin ihan mukavasti *kopkop*  Luonnollisesti myös kynnet tulevat saamaan teemavärien mukaisen ulkonäön. Insiraatiokuvia seuraavana:



Kauniit tarrat!
Se jotain sinistä voisi olla varpaankynnet, yksi tai useampi, siniseksi lakattu :]

3 kommenttia:

  1. Itse aion lähteä Viroon hampaiden valkaisuun, jossa toimenpide on n. puolet Suomen hinnoista. Itsevalkaisussa on todella riskinsä, vaivansa ja hintaa sillekin tulee. Mieluummin istun osaavan ammattilaisen käsiin.

    Hiusten suhteen voin olla huoleti, ystävättäreni, kampaajamestari, saa vapaat kädet=)

    VastaaPoista
  2. Enpä tullut ajatelleeksi tuota Viroa. Toisaalta hinta matkoineen nousisi minulla samoihin summiin kuin Suomessa. Ja ilmeisesti minulla on asennevamma, koska en mielelläni mene ronkittavaksi Viroon.

    Onpa loistava juttu, kun kampaaja löytyy ystäväpiiristä! Vähän olen kateellinen :)

    VastaaPoista
  3. Juuri yksi hääblogisti kirjoitti että hampaiden kiilteet lähtivät itsevalkaisulla ja vihlonta oli kauhea, joten en ainakaan itse aio tehdä itsevalkaisua.

    VastaaPoista