sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Kenkäongelma

Kuinka vaikeaa voi olla löytää kauniita, matalia, umpinaisia hääkenkiä?!
Olen jo luopunut toivosta löytää punaisia kenkiä, mutta että vaaleidenkin löytäminen voi olla näin vaikeaa? Joku 3 sentin korko olisi ihanteellinen. Korko kuitenkin kaunistaa kenkää potenssiin tuhat, joten ihan flatteja en haluaisi.
Masentaa.

Masentamisen vähentämiseksi olen seikkaillut Etsyssä kauniiden asioiden maailmassa. Sitten jos joskus löydän hääkengät, haluan tuunata ne jollain kauniilla koristeella. Etsyssä niitä on jo miljoona pyrkimässä omakseni. Tässä muutama ihanuus:




4 kommenttia:

  1. Eipä ole itselläkään tullut vastaan kauniita kenkiä. :/ Toiveissa olisi keskikorkeat korkkarit sopivan tukevalla korolla, ei teräväkärkisiä. Miten voikin olla niin hankalaa?

    VastaaPoista
  2. Se on ihan käsittämättömän vaikeaa! Itse ajattelin, että se johtuisi siitä, että ainakaan omaan silmääni valkoinen väri kengissä ei ole lainkaan hyvännäköinen. Siksi olenkin onnellinen, että juurikin eilen saapui postista hääkengät, jotka miellyttivät silmää (nuden väristään huolimatta) ^^

    VastaaPoista
  3. Mulla on 4cm koroilla olevat umpikärkiset, mulle täydelliset. Käy kurkkaamassa blogistani.
    http://marrashaat.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Mä löysin ihanat punaiset kengät Aleksi 13:sta, mut ylläri-ylläri, niissäkin oli korkoa varmaan 9cm.. Ei toivoakaan että sellasilla jaksais kävellä.. Onneksi on vuosi aikaa vielä etsiä.
    Tiesitkö muuten, että hääliikkeissä myytävät kengät voidaan värjätä toivotun värisiksi. Minä varmaan tyydyn siihen vaihtoehtoon, jossei mitään muuta löydy.

    VastaaPoista