maanantai 9. tammikuuta 2012

Details

Olen tänään keräillyt esimerkkikuvia siitä, millaisia kuvia meistä hääpäivänä otettaisiin. "Vakio"kuvien lisäksi haluaisin paljon kuvia yksityiskohdista. Sellaisia kuvia, joissa ei välttämättä näy meitä kokonaisuudessaan, vaan joitain osia meistä/juhlapaikasta/somistuksesta/kukista/sormuksista.





mimon kengät
Sain myös mielestäni ihanan idean yhteen yksityiskohtaan.
Minullahan on punaiset kengät. Eivät kovin kauniit, mutta punaiset (ja matalat!). En tiedä saako matalina ikinä kovin kauniita kenkiä, mutta sainpahan sen värin minkä halusin! Pukukin on sen verran "lyhyt", että oikeastaan melkeinpä muutaman sentin korkokin jo vähän arvelutti.

Kengät taisivat maksaa ebaysta kokonaiset 10 euroa postikuluineen, huimaa. Kovassa etsinnässä on jonkinlaiset shoe clipsit vähän elävöittämään läpysköjäni. Etsyssä on ihania, mutten ole vielä ihan täysin omiani sieltä löytänyt.




Mutta siihen ihanaan yksityiskohta-ideaan. Minulla punaiset kengät, miehelle siis punaiset sukat ja tämä alla oleva kuva meidän koivilla.
Iiiih ♥

4 kommenttia:

  1. mä mietin samanlaista ideaa sulholle myös! :]

    VastaaPoista
  2. Meidän rakkautemme yksityiskohtiin tulee myös näkymään kuvissa. Tuo kenkä-sukka -kombo on söpö. :)

    VastaaPoista
  3. Oih, just sen punaiset kengät kun mä haluuuuun! :D Minä sain kengät värjäyksineen kaupan päälle hääpukuliikkeestä, josta ostin pukuni. Värjäytän varmaankin ne sitten punaisiksi! Juuri tuon punaisiksi :D

    VastaaPoista
  4. Meillä kans sulholle tulee pinkit sukat, koska mun kengät pinkit. Oikeestaan ihan vahingossa keksin tuon, en tiennytkään että tämä on yleistä :)

    VastaaPoista