maanantai 23. tammikuuta 2012

Lucky me

Olen aika onnekas. Ykkössyy on tietenkin se, että olen löytänyt oman miekkoseni. Aaaww ♥

Mutta häiden suunnittelun tuoksinnassa olen ollut superonnekas eri arvonnoissa:
- Modern Bride -hääblogin arvonnassa voitin hääkutsujen suunnittelun Hey Look:ilta. 
- BLACK.bling.WHITE -blogista voitin talvisia sisustusjuttuja Hyvän Tuulen Puodista, jotka käyvät hienosti meidän hääsomistukseen (ja kotiin).
- Viimeisimpänä voitin Gatu Designin arvonnassa viime viikolla vapaaliput Tampereen Häämessuille puolentoista viikon päähän. Olin juuri pohtinut, että toivottavasti saisin jostain sinne liput, sillä itse en näin lähellä häitä ala sisäänpääsystä maksamaan, koska mitään hyödyllistä siellä ei varmaankaan ole, mutta olisi siellä silti kiva käydä fiilistelemässä. Ja pam, sähköpostissa oli viesti lipuista.

Ihan yksi pieni toive olisi vielä onnettarelta. Häät ja Juhlat -lehdellä on kilpailu, josta voi voittaa häämatkan Mauritiukselle. Voi sinne me niin haluttaisiin! Oikeastaan ollaan nyt melkein jo päätetty, että sinne Mauritiukselle me joka tapauksessa mennään. Rakastuttiin molemmat niin ajatukseen häämatkasta siellä, että mikään muu ei oikein tunnu enää miltään. Joten, huhuu arvon häälehti, me voitais voittaa *vinkvink*

Kuva: Villa Mauritius

2 kommenttia:

  1. Vautsi, ompas sulla ollut onnea arvonnoissa. :) Oon ihan katkerana täällä nyt, kun itse en voita ikinä missään yhtään mitään! :D

    VastaaPoista
  2. Ihanaa et joku muukin on yhtä hurahtanut Mauritiukseen! :D Tosin, kukapa ei nyt tonne paratiisiin haluaisi ;)

    VastaaPoista