sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Karvat

Mieleni hääkampauksesta on muuttunut radikaalisti vuoden takaisista toiveista tähän päivään. Ensimmäisissä ajatuksissa hiukset olivat puoliksi kiinni ja puoliksi auki kiharoina toispuoleisesti. Nyt taidan kuitenkin päätyä siihen, että hiukset ovat kokonaan kiinni. Mutta miten, argh! Ihan täysin perinteistä tiukkaa nutturaa en halua, mutta ehkä jotain alla olevista?









Kirkkoon laitan pitkän hunnun ja juhlaan olin suunnitellut lyhyttä. Nyt en kuitenkaan tiedä, josko hylkään koko hunnun juhlaosuudesta. Olen hommannut Etsystä kaksi hiuskoruvaihtoehtoa kampauksen seuraksi, jompi kumpi niistä tai sitten huntu. Voi päätöksenteon vaikeus!

Yksi iso?

Vai kolme pienempää?


Värjäsin perjantaina hiukset ja tulos on vähän plääh. Odotin tummempaa, mutta eipä hätää, ensi viikolla uusiksi ja sitten kunnolla tummaa, toivottavasti ei mene mustaksi. Tykkäsin kauheasti entisestä punaisenoranssinvaaleanruskeasta päästäni, mutta jostain syystä halusin hiukset häihin tummanruskeiksi.
Odotan häiden jälkeistä aikaa kovasti myös sen takia, että saan leikkauttaa rouvatukan! Dieetin myötä muuttunut ulkonäköni kaipaa kiihkeästi hiuksilta samaa uudistusta. Olen niiiin kyllästynyt iänikuisiin pitkiin, päätä myöten valuviin tylsiin hiuksiin! Sitten voi taas vaikka vaalentaakin. Voi rouvatukka! ♥

3 kommenttia:

  1. Mä odottelen kans hetkeä jolloin ''rouvatukan'' pääsen leikkauttamaan :)) Nuo kampaukset ovat todella ihania, etenkin tuo nro 3! Mun mielestä toi yksi iso koriste on kaunis :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana toi toka kampaus! Jos itse päädynkin pistämään hiukset kiinni niin haluan ehdottomasti jotain tuon tapaista. :)

    VastaaPoista
  3. Tosi upeita kampauksia! :) Mulla on hiustenkasvatus semmoisessa prosessissa ollut, että taidan pitää rouvanakin pitkää tukkaa. Leikkasin pitkän tukkani aikoinaan jokin aika mieheni ja minun ensi tapaamisen jälkeen, joten hänellä ei ole juurikaan muistikuvia minusta pitkätukkaisena. Pitkähiuksisen rouvan hän kuitenkin tulee saamaan vaikka pienellä lisäkkeiden avustuksella. ;)

    VastaaPoista